Tää on kauhee olotila tää kuume....

Onneks Rakkautenhetelmä Vol 1 käväsi kattoo mammaa ja toi lohtusuklaata...samalla kertoen uutisia isästään ja sen uudesta elämästä... Purasin hammasta ja päätin olla antamatta itselle lietsoa ajatuksilla👏👏👏 oli muuten loistava päätös. Ja kuume, laskenut 37,3! 

Hyvät ajatukset tuli jälleen mieleen.

Ja mun merimiehen puhelu❤️

Ai sitä onnen aikaa. Samalla se oli kyllä elämäni kamalin syksy. 

Kaksoiselämä, uusi rakkaus ja pinnistelyä vanhassa.

eräs kerta, kun taas kohtasimme salaa, olimme veneellä. Kävimme uimassa elokuun lopulla. Ajaton olotila, laineiden liplatus, elämäni kaunein hetki. Olin niin onnellinen. Sanat "Minä rakastan Sua" leijuvat ilmassa. Niitä ei kumpikaan vielä uskaltanut sanoa. Ehdoton sopimus pelkästä seksistä ei enää riittänyt. Molemmilla oli tulleet tunteet liian voimakkaiksi. Juttelimme mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudesta. Itse olin eroa,assa, mutta en osannut vielä edes ajatella, miten se tapahtuisi. Rakkauteni liitto oli jo hiipunut ja heillä oli ero molempien puolelta ilmassa. Tuntien keskustelun jälkeen uskalsin sanoa, että haluaisin enemmän kuin pelkät puheet ja huomasin rakkaani olevan helpottunut, koska halusin hänet❤️

 

image.jpg

Sitten tuli syyskuun 5. pv. Päivä, jolloin minulla ja ex-miehelläni oli juhlat mökillä. Sain pitkän tekstiviestin, jossa rakkaani kertoi eronneensa puolisostaan. Olin aivan sekaisin kauhusta. Apua. Nyt se sitten tapahtuu. Osa minusta oli siis kauhuissaan, mutta osa oli aivan äärettömän onnellinen. 

Näihin ajatuksiin laitan simmut kii ja verkkokalvoille rakkaani kuvan❤️

Öitä 😴